4 Şubat 2017 Cumartesi

Superonline Aboneliği Nasıl Kapatılır?

Eğer Superonline'dan ADSL hizmeti alıyorsanız, pek muhtemel hizmetten memnun kalmadınız ve kapatmak istiyorsunuz. 

Eğer son 1 ay içerisinde 3 defa arıza kaydı açtırmış ve bir çözüm bulamamışlarsa cayma bedeli ödemeden aboneliği sonlandırabilirsiniz.

İzlemeniz gereken standart adımlar aşağıdaki gibidir:
  1. 0532 532 0000 numaralı müşteri hizmetlerini arayıp iptal başvurusunda bulunmalısınız. Son 1 ay içerisinde çözülemeyen 3 arıza kaydınız varsa cayma bedeli ödememe hakkında yararlanmak istediğinizi belirtin.
  2. Ad, soyad, müşteri numarası, irtibat bilgileri(adres ve telefon), iptal ettirmek istenen hizmetin adı(ADSL), tarih ve imzanızın bulunduğu iptal dilekçesini 0850 502 6149 numaralı hatta FAX olarak ya da hizmet@superonline.net adresine dilekçenin taranmış halini iletebilirsiniz. Ben e-posta olarak ilettim.
  3. Sizinle 3-4 gün içerisinde iletişime geçip telefon ile de onayınızı isteyeceklerdir.
  4. Sonraki 1-2 gün içerisinde ise hattınızın kapatıldığına dair telefon ile ulaşılacaktır.
  5. Son olarak sizden verilen modemi 10 gün içerisinde bir Superonline işlem merkezine ya da Aras Kargo'ya teslim etmeniz istenecektir. Aras Kargo için size bir SMS atılır ve SMS'te yer alan kod ile ücretsiz olarak modemi gönderebilirsiniz.(Modem iade edilmezse 150 TL fatura kesilir.) Superonline şubesine ise direk elden teslim edip, teslim alındığına dair bir kağıt alırsınız ve işlem biter.
  6. Modem ellerine ulaştığında aboneliğiniz sonlandırılmış olur.

Ekstra bilgiler ve yaşanmışlıklar:
İptal etmek istediğinizde sizi özel olarak arayıp çeşitli tekliflerde bulunabilirler.
Ben bu iptal işlemini hattı daha 3 ay bile kullanmadan yaptım. Gerçekten ama gerçekten kötü bir hizmet var.
Hat ilk bağlandığında 2 hafta internet gelmedi. Sebep olarak sürekli iç hatta problem olduğunu söylediler. 3 sene sorunsuz kullanılan TTNET'ten sonra Superonline'a geçince bir anda iç hattın 'sorunlu' olması ilginçtir. Tabiki inanmadım ve sonunda haklı çıktım. En son bir teknik personel hattın hatalı bağlandığını anlayabildi. Hatalı olduğu için Superonline tarafında da sürekli iç hat problemli gibi görülüyordu.
Eğer böyle bir süreç yaşarsanız Twitter üzerinden https://twitter.com/SuperYardim ve https://twitter.com/superonlinetr hesaplarını mentionlayın. Bu şekilde daha hızlı çözüm sağlanacaktır.

İptal etmeden önce ise, 3 defa hız düşük olduğu için arıza kaydı açtırdım. Parasını verdiğim hizmet 16 Mbite kadardı ancak aldığım hız 6.6 MBitti(Daha önce TTNET'te aynı hat üzerinden 13-14 MBit alabiliyordum).
İlk 2 arıza kaydında gelip güya çalışma yapıldı ve hız değişmedi.

3. arıza kaydında ise hat tamamen kesildi.  Arayıp söylediğimde problemin iç hattan kaynaklandığını söylediler! Yavaş olsada çalışan hatta nasıl bir problem vardı ki tamda çalışma yapıldıktan sonra tamamen kesiliyordu.

Sonrasında ise arayıp iptal ettirmek istediğimi söyledim ve dilekçeyi yolladım.

2 gün sonra Superonline genel müdürlükten arayıp problemi çözmek için özel bir ekip (normalde evinize gelen ekip Türk Telekom çalışanlarıdır) göndereceklerini ve Ocak ile Şubat için bana fatura kesilmeyeceğini söylediler.

Tam bir hafta beklememe rağmen kimse arayıp sormadı. Sonrasında ise iptal biriminde ulaştılar ve hattı kapattırdım.




 

0 yorum:

Yorum Gönder