25 Şubat 2017 Cumartesi

Superonline Aboneliği Sonlandırmak için Örnek Dilekçe

Daha önceki yazıda Superonline aboneliği nasıl sonlandırılır anlatmıştım. Bu yazıda örnek dilekçenin bir örneğini paylaşmak istiyorum.


Turkcell Superonline İletişim Hizmetleri A.Ş.’ye

Şirketiniz XXXXX müşteri numarası ile ADSL internet ve ses hizmetinizi(XXXX) kullanmaktayım. 0850 222 0 222 müşteri hizmetleri hattından da ilettiğim gibi son 1 ay içerisinde çözülemeyen hatta hizmetin tamamen kapatılması ile sonuçlanan 3 tane arıza kaydı bulunmaktadır. Sonuç olarak ADSL internet aboneliği, ses hizmeti ve varsa kullandığım diğer hizmetlerin cayma bedeli ödemeksizin IPTAL edilmesi ve IPTAL edildiğine dair tarafıma bilgi verilmesi için gereğinin yapılmasını arz ederim.
XX.XX.XXXX
Saygılarımla, İmza
XXX XXX

Adres:
XXXX
XX / XX
Tel:

XXX


0 yorum:

Yorum Gönder